Facebook fizetett hirdetései (1. rész)

A Facebook egy közösségi hálózatot üzemeltető vállalat, melynek céljai között szerepel a profitszerzés is. Emellett természetesen azon van, hogy felhasználói a legkiválóbb élményekkel gazdagodjanak az oldalon töltött idő során, de ettől függetlenül az egyik legfontosabb számára a pénzszerzési lehetőségek kihasználása.

A Facebook olyan lehetőségeket biztosít a vállalatok számára, melyek segítségével lehetőségük nyílik marketing tevékenység végzésére az oldalon. Természetesen mindezt valamilyen fizetségért cserébe. Ha egy vállalati vezető belegondol abba, hogy mekkora közönség nézi nap mint nap a Facebook oldalát, rájöhet mekkora hirdetési felület áll rendelkezésére… Olyan emberek tömege látogatja ezt a közösségi oldalt, akiket egy vállalat egyébként nem tudna más marketing tevékenység által elérni. Tehát valóban érdemes megfontolni eme hirdetési lehetőség kihasználást. Érdemes lehet akár néhány hónapon át tesztelni, figyelni is a vállalati profillátogatók számának a változását, illetve a forgalomban bekövetkező módosulásokat is.

 

De lássuk, miként lehet a Facebook által kínált marketing tevékenységet kiaknázni?

Ezt a marketing lehetőséget fizetett hirdetésnek nevezik, mely finom jelzésekkel, mégis hatékonyan fejti ki hatását. Az emberek magánszemélyként, szórakozási célzattal látogatják a Facebook-ot, de a megfelelő módon tálalva, lehetőséget biztosít az oldal a vállalati tevékenységek megismertetésére. Aki pedig felfigyel a fizetett hirdetésekre és érdekesnek találja azokat, lehetősége van „Tetszik” gombbal kifejezni érdeklődését és a későbbi fizetett hirdetésekről is tudomást szerezhet a jövőben.

Vissza a cikk listához