És még mindig van piaci rés az internetes kereskedelemben?!

Igen, egy olyan prémium online értékesítési piac, ahol használt luxus termékek értékesítése történik, természetesen VIP módon. Na ehhez van szükség megfelelő marketingre!

Gondoltad volna, hogy a méreg drága és használt Chanel, Gucci, vagy Givenchy márkának van másodlagos piaca?

A luxus elektronikától kezdve a legdrágább ruháig minden eladható másodkézből?

Nem beszélve arról, hogy azok a vásárlók, akik ezeknek a cikkeknek a megvásárlásához jó kövér pénztárcával, bocsánat, bankszámlával rendelkeznek, esetleg el is akarják adni?!

 

Nonszensz!

Nos, óriási tévedés, mivel James Harford-Tyrer, aki 2017-ben indította el a vállalkozását, közel 2,6 millió dollárt gyűjtött be befektetőktől, és várhatóan több, mint 100.000 terméket fog eladni 100 országban, ebben az évben!

 

Új értékesítési modell

Észrevette a piaci rést és kidolgozott egy új értékesítési megközelítési módot. Összevonta a hagyományos kiskereskedelem és a prémium online értékesítés előnyeit.

Prémium online értékesítési szolgáltatással létrehozta a használt luxus termékek „kifinomult” – és főleg fizetőképes - közösségek piacát.

A luxus szerelmesei böngészhetnek, és vásárolhatnak a legnagyobb márkák termékeiből, divatos kiegészítőket, legújabb technológiai csodákat, de akár egyedi gyűjteményekhez is hozzájuthatnak.

 

Mindezeket természetesen VIP szolgáltatással

Mit jelent ebben az esetben a prémium online értékesítés VIP szolgáltatás?

  • A bemutatott termékek minden egyes darabját szakemberekkel hitelesítik, így kizárólag megkérdőjelezhetetlenül eredeti termékek kerülhetnek bemutatásra és eladásra.
  • A vásárlóknak garantálják a termék eredetiségét.
  • Saját apparátussal végzik el a termékek professzionális fényképezést, leírását, csomagolását és el,- illetve visszaszállítását.
  • Az értékesítés anonim módon történik.
  • Értékesítésnél az eladónak azonnal átutalják beérkezett vételárat.

 

A név kötelez?

Marketing szempontból, nem árt, ha egy ilyen vállalkozás nevének a keresztanyja legalább egy grófnő, aki imádja a luxust, és persze akit sokan ismernek a luxusimádók között.

 

Tegyünk a tortára egy kis habot is?

Naná, úgy az igazi, bár egy kicsit hizlal.

„Szolgáltatásunk támogatja a fenntarthatóságot és az újrahasznosítást célzó környezetvédelmet. Ezek a termékek kiváló minőségűek, és hosszú élettartamra készültek, mi lehetővé tesszük a többszöri használatot és a minőségi kivitelezés ünneplését.”

Vissza a cikk listához