Igen, egy olyan prémium online értékesítési piac, ahol használt luxus termékek értékesítése történik, természetesen VIP módon. Na ehhez van szükség megfelelő marketingre!
Gondoltad volna, hogy a méreg drága és használt Chanel, Gucci, vagy Givenchy márkának van másodlagos piaca?
A luxus elektronikától kezdve a legdrágább ruháig minden eladható másodkézből?
Nem beszélve arról, hogy azok a vásárlók, akik ezeknek a cikkeknek a megvásárlásához jó kövér pénztárcával, bocsánat, bankszámlával rendelkeznek, esetleg el is akarják adni?!
Nonszensz!
Nos, óriási tévedés, mivel James Harford-Tyrer, aki 2017-ben indította el a vállalkozását, közel 2,6 millió dollárt gyűjtött be befektetőktől, és várhatóan több, mint 100.000 terméket fog eladni 100 országban, ebben az évben!
Új értékesítési modell
Észrevette a piaci rést és kidolgozott egy új értékesítési megközelítési módot. Összevonta a hagyományos kiskereskedelem és a prémium online értékesítés előnyeit.
Prémium online értékesítési szolgáltatással létrehozta a használt luxus termékek „kifinomult” – és főleg fizetőképes - közösségek piacát.
A luxus szerelmesei böngészhetnek, és vásárolhatnak a legnagyobb márkák termékeiből, divatos kiegészítőket, legújabb technológiai csodákat, de akár egyedi gyűjteményekhez is hozzájuthatnak.
Mindezeket természetesen VIP szolgáltatással
Mit jelent ebben az esetben a prémium online értékesítés VIP szolgáltatás?
A név kötelez?
Marketing szempontból, nem árt, ha egy ilyen vállalkozás nevének a keresztanyja legalább egy grófnő, aki imádja a luxust, és persze akit sokan ismernek a luxusimádók között.
Tegyünk a tortára egy kis habot is?
Naná, úgy az igazi, bár egy kicsit hizlal.
„Szolgáltatásunk támogatja a fenntarthatóságot és az újrahasznosítást célzó környezetvédelmet. Ezek a termékek kiváló minőségűek, és hosszú élettartamra készültek, mi lehetővé tesszük a többszöri használatot és a minőségi kivitelezés ünneplését.”