Egyre nő a bátorság és a bizalom

Csupán néhány éve figyelhető meg igazán, hogy nem csak az üzletek és boltok földrajzi helyszínein történik meg az árucsere, hanem az internet segítségével történő webes vásárlások is egyre inkább teret hódítanak. Mindez számos előnnyel jár, viszont hosszú időn keresztül az emberek többsége csak a hátrányokat látta és a bizalmatlanság miatt nem is nagyon használták ki az internetes vásárlás lehetőségét.

Az elmúlt 2 évben viszont egyre nő azok száma, akik bátorságot gyűjtenek, és leküzdve félelmeiket megejtik első internetes vásárlásukat, majd pedig megnyugodva rákapnak az ízére. A legfőbb öt szektort nézve, melyek a műszaki cikkek, a ruhanemű és szépségipar, a számítástechnika, a  sport és egészségipar, egyaránt fejlődik az értékesítés ezen vállfaja és a 2013-as és 2014-es bevételi adatokat nézve is bizakodhatnak az innováció képviselői. Mindez azt jelenti, hogy 2013-ról a következő évre megmásfeleződtek a bevételek és folyamatos növekedés a jellemző azóta is. Persze vannak olyan időszakok, mint például a karácsonyt megelőző hetek, amikor a vásárlások jelentős mértékben megugranak, de az internetes vásárlás image-e egyre csak fejlődik az általánosnak mondható időszakokat tekintve is. Az embereknek szüksége van a kezdeti információgyűjtésre és kevesebb kockázattal járó tapasztalatok gyűjtésére, de ha azok pozitívan zárulnak, akkor egyre nő az internetes vásárlásba vetett bizalom. Ez által pedig egyre gyakrabban, egyre több féle típusú áru, termék és szolgáltatás talál gazdára az internet segítségével, mely számos kiemelkedő előnyének köszönhetően, lassan a ranglista első helyére kerül.
Vissza a cikk listához