Digitális marketing, vagy hagyományos marketing? (2. rész)

A digitális marketing megjelenési csatornái

  • Közösségi média (Facebook, Instagram stb.)
  • Weboldalak
  • Tartalom marketing
  • Kapcsolt marketing
  • Bejövő marketing
  • E-mail marketing
  • PPC (pay per click)
  • SEM (keresőmotor marketing)

Annak érdekében, hogy a digitális marketing jól működjön, érdemes digitális marketing ügynökség szakembereihez fordulni.

A digitális marketing sajátos ismereteket igényel, kezdve a keresőmotorok marketingjétől a közösségi médiáig, minden csatornának külön szakértőre van szüksége. A digitális marketingügynökség összehangolja, egységesíti és megvalósítja a digitális marketing stratégiát.

Milyen előnyei vannak a digitális marketingnek a hagyományos marketinggel szemben?

Nagyobb esély az elkötelezettségre

A közösségi médiában világos képet kapunk arról, hogy a célcsoport mit gondol az adott márkáról és magáról a marketingről is. 

A kampány sikerét könnyű mérni

A hagyományos marketinggel ellentétben a digitális marketing kivételesen jól mérhető. 

Mind a digitális marketing, mind a hagyományos marketingnek megvannak az előnyei és hátrányai, ám a siker kulcsa az, hogy kitaláljuk, mire van szükség a marketing stratégia megvalósításához, figyelembe véve a költségvetést és a célközönséget.

A hagyományos marketing csatornákat gyakran jobban elfogadják a Baby Boomer és az X generációk. Őket leginkább a televízión keresztül, vagy különböző sajtótermékekben megjelenő hirdetésekkel lehet a legjobban elérni.

Másrészt a digitális marketing meglepően minden korosztály számára használható, nem csak a Z generáció érhető el vele.

Mind a digitális, mind a hagyományos marketing működhet, amíg azonosítható és felmérhető, hogy mit vár el és mit akar az adott márka célcsoportja.

Vissza a cikk listához