Digitális marketing, vagy hagyományos marketing?

A nagyszerű marketing kampány kulcsa a megfelelő egyensúly megtalálása a tradicionális és a digitális marketing között. 2020-ban a digitális marketing orrhosszal vezet a hagyományos marketinggel szemben.

Ennek ellenére mindkettő fontos szerepet játszik a marketingstratégiában. 

Vizsgáljuk meg közelebbről a digitális és a hagyományos marketing közötti különbségeket, valamint, hogy milyen előnyeik és hátrányaik vannak.

Hagyományos marketing: előnyei és hátrányai

A közösségi média megjelenésével a marketingszakemberek gyakran alábecsülik a hagyományos marketinget. A hagyományos marketing azonban továbbra is jelen van a fogyasztók mindennapi életében. 

Előnyök

Hatékony és könnyen érthető.
A vizuálisan feltűnő hirdetőtábla vagy egy lenyűgöző TV-reklám a legtöbb ember számára a mindennapi élet része. 

Könnyen érthetőek és gyakran szórakoztatóak.

Hátrány

Nehezebb mérni a kampány sikerét.
Vannak módjai a hagyományos marketing kampányok sikerének mérésére, mint például a márkakövetés, ám ezek közel sem annyira pontosak vagy intelligensek, mint a digitális marketing eszközök.

Gyakran drága

A hagyományos marketing– bár szükség van rá – költségei magasak.

Nincs közvetlen interakció az ügyfelekkel 

A közösségi média marketingjével ellentétben nehezen mérhető a célcsoport reagálása a marketingre.

Digitális marketing előnyei

Hatékonysága kiemelkedő lehet, ne felejtsük el, hogy mindannyian az internet korában élünk. Statisztikák szerint az emberek 57%-a használja az internetet, átlagosan 6 órát és 42 percet töltenek online

Felmérések szerint 2021-ben az online vásárlások 73%-át mobil eszközökön fogják végrehajtani.

Ezek az adatok és előrejelzések hihetetlen lehetőséget kínálnak az intelligens digitális marketing kihasználásához.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink