Az online reklámok hihetetlen hatásának titka az emberi észlelés sajátosságaiban rejlik.Az észlelésben számos jelenség kódolt. A kódolásban fontosak veleszületett képességeink, illetve saját tapasztalataink is.
Tehát az online reklámnak egyedinek kell lenni, de mégis tömegekhez kell szólnia.Az online hirdetési kampány manapság az egyik leginkább befolyásoló marketing eszköz. A reklámkampány célja, hogy az embereket a reklámügynökség által hirdetett termék megvásárlására ösztönözze.
Milyen a jó online reklám?
A reklám üzenete a marketing kampány alapvető eleme. Rövidnek, világosnak, rendkívül koncentráltnak és vonzónak kell lennie a közönség eléréséhez. Az információk közel 90% -át az emberek vizuálisan érzékelik, így a tervezésben alkalmazott vizuális effektus meghatározó szerepet játszik a reklámban.
Helyes használatával minden esély megvan arra, hogy a valóságot, üzleti valósággá módosítsuk.
Miért reklámügynökség?
A jelenlegi trendek vizsgálatával és elemzésével arra törekednek, hogy képesek legyenek proaktív módon megközelíteni a közeljövőben megjelenő trendeket. A feltérképezik, az online marketing piaci gyakorlatokat, kiemelnek egy- egy új lehetőséget, vagy felhívják a figyelmet a változtatás szükségességére.