Az online kereskedelmi felületek által leggyakrabban elkövetett SEO hibák (VI. rész)

Előző cikkünket folytatva, nézzük meg, hogy a webshopon belül milyen egyéb oldalakra, és hogyan érdemes irányítani a kulcsszavak forgalmát:

 - termék oldalak
Az úgynevezett „longtail” kulcsszavak célhelye, érdemes a termékek címébe is beépíteni, természetesen a termékről szóló egyéb információkkal együtt

 - blog oldal
Lényege, hogy az oldalra navigáló potenciális ügyfelek megtalálhassák a számukra éppen aktuális tartalmakat. Akkor is, ha még éppen, hogy csak érdeklődnek egy téma iránt és akkor is, ha már a vásárlásnál tartanak. 

 Amikor egy látogató először jut el egy webshopra, leggyakrabban még nagyon messze van a vásárlási szándéktól. Ilyenkor még csak a „vágy tudat” hajtja, vagy egy problémára keres megoldást. Éppen ezért fontos, hogy ilyenkor a kulcsszavunk, ami ide vezette, a blog oldalunkra irányítsa, ahol megtalálhatja a válaszokat, vagy a megszerzett információk birtokában tovább erősítheti a vágyát. Ezzel a módszerrel az úgynevezett marketing tölcsérünk száját szélesítjük, minél több embert bevonzva és vásárlásra ösztönözve. 

 A megfelelő marketing eszközökkel élve, ügyesen felépítve és irányítva a vásárlók útját, nagymértékben növelhetjük a látogatottságunkat, és ami még fontosabb, a látogatók és a vásárlók százalékos arányát is. 


 

Vissza a cikk listához