Az online kereskedelmi felületek által leggyakrabban elkövetett SEO hibák (V. rész)

A customer journey, avagy a vásárló útja
 Lényege, hogy minden vevő a vásárlás minden fázisában foglalkozik valamilyen kérdéssel. Arra kell törekednünk, hogy az adott fázisban az éppen aktuális és legfontosabb kérdésére adjunk válaszokat, nyújtsunk megoldást. Ezt viszont rendesen elő kell készíteni. 

 Ahhoz, hogy az előző részben leírtak és a fenti sorok elméletei megvalósuljanak, érdemes a keresőoptimalizálás során használt kulcsszavainkat is a feltett kérdésekhez igazodva felosztani. Legalább annyira, hogy meglegyenek az eladást segítő és az információt adó csoportok. A legfontosabbak természetesen az eladást segítő kulcsszavak. És itt is van a következő probléma.
A kulcsszavak nem megfelelő alkalmazása

 Gyakori hiba és sajnos súlyos is, hogy a keresőoptimalizálás adott kulcsszava nem a megfelelő helyen és időben kerül beépítésre a honlapon.  
 Minden oldalnak és aloldalnak megvan a saját feladata. Egy webshop esetében ez a fő oldalakra korlátozódik, melyekből általában négy van, ami a SEO-val is kapcsolatos.   

 - a főoldal, vagy nyitóoldal
 Az általános, vagy fő kulcsszavak segítségével érkező ügyfeleket elsősorban ide érdemes átirányítani. 

- kategória oldal
 A fő és közép szintű kulcsszavak forgalmának célpontja.
 

Vissza a cikk listához