Az online kereskedelmi felületek által leggyakrabban elkövetett SEO hibák (IV. rész)

Mire kell figyelni keresőoptimalizáláskor
Rengeteg cikket és bejegyzést találhatunk a témával kapcsolatban, melyek többsége ugyan azt a problémát feszegeti. Éppen ezért, most egy olyan oldalról próbáljuk megközelíteni a dolgot, mely ritkábban kerül górcső alá. 

 Tehát, lássuk mik a leggyakrabban elkövetett hibák, melyek folyamatosan vissza-visszatérnek a SEO-val kapcsolatban.

On-Page hibák:

 A nem megfelelő kulcsszavak kiválasztása, kutatás hiányában

 Sajnos a legtöbbször azzal a hibával találkozunk, hogy a SEO meghatározó elemeit, a kulcsszavakat helytelenül választják meg. Ennek oka gyakran az, hogy nem vesszük figyelembe a felhasználói magatartást, nem a vásárlók fejével gondolkodunk. Természetes, hogy a webshop tulajdonosa eladni akar, de azt akkor tudja megvalósítani, ha a vásárló helyébe képzeli magát és aszerint végzi a keresőoptimalizálást. Fontos a megfelelő tartalmak készítése, blogok, cikkek írása, kategóriák, termékek felvitele. Gyakran látjuk, hogy aki foglalkozik is ezekkel, azok sem tudatos rendszerben dolgoznak, így az eredmények is elmaradnak. 

 E helyett az lenne a jó megoldás, ha a webshopot úgy alakítanánk ki, hogy az a vevőt végigvezesse a tartalmakon, lépésről lépésre. Fontos beleképzelni magunkat a vásárló helyébe és úgy kialakítani az útját, hogy figyelembe vesszük az adott személy mikor és miért kereste fel az üzletünket. 

Vissza a cikk listához