Az online kereskedelmi felületek által leggyakrabban elkövetett SEO hibák (I. rész)

Hogy egy webáruház is lehet-e a keresők első helyezettjei között? Hát persze! A lényeg, hogy olyan tartalommal kell rendelkeznie, mely folyamatosan frissül, az adott témához kapcsolódik és valóban hasznos információkat tartalmaz az olvasók számára. De ami ennél is fontosabb, ismerni kell a SEO szabályait és be is kell tartani őket! 
 Lássuk, mik is azok a gyakori hibák, amik miatt ez valahogy nem szokott sikerülni.

Először pontokba szedem, milyen részekkel fogunk foglalkozni, ezáltal egy kicsit könnyebben el tudunk majd igazodni az összeszedett információk között. 






 - Online üzletek helyzete itthon
 - Online üzletek és a keresőoptimalizálás
 - Mire kell figyelni keresőoptimalizáláskor
 - On-page hibák
 - OFF-page hibák
 - Technikai hibák
 - Általános hibák

 Online üzletek helyzete itthon

 Az elmúlt években szinte mindenki online boltokat nyitott, mondhatni divat volt. Ez a tendencia mára már lassulni látszik, egyre kevesebb az új webshop.

 Hogy a jelenlegi, közel tízezer webshopból mennyi az, ami valóban aktív?

 Szakemberek szerint ez a szám 5000 és 6300 közé tehető. Bár nagy valószínűséggel ezeknek a zöme bérelhető felület, amire az adott témára vonatkozó keresőszavak erősödése mutat.

Vissza a cikk listához