A mobileszközök eladásai meghaladták a személyi számítógépek eladásait, és első számú eszközzé váltak az internet elérésében.
A marketing mindig is arról szólt, hogy a megfelelő embereket, a megfelelő időben, a megfelelő helyen érjük el. Az okostelefonok terjedésének ütemét tekintve nem nehéz kitalálni, hogy pontosan hol kell megfognia a vásárlókat – mobileszközökön.
Mi az a mobilmarketing?
A mobilmarketing egy többcsatornás, digitális marketing stratégia, amelynek célja a célközönség elérése okostelefonokon, táblagépeken és egyéb mobileszközökön.
A mobilmarketing egyik legfontosabb előnye, hogy szélesebb közönséget érhet el és szegmentálhat.
A mobilmarketing egyedülálló abban a tekintetben, hogy valós időben éri el az embereket ott, ahol vannak. Ráadásul egyre több értékesítés indul mobilról, így ez minden marketing stratégia elengedhetetlen része.
A mobilmarketing csodákra képes
Növeli a márkaértéket és a termékek, vagy szolgáltatások iránti keresletet azáltal, hogy a mobileszközöket kihasználva több fogyasztóval valós időben léphet kapcsolatba.
A mobilmarketingnek egyedi különbségei vannak a hagyományos marketinghez képest
De a technikák együttes alkalmazása vezet a legnagyobb nyereséghez.
A hagyományos marketingtől eltérően a mobilmarketing kihasználja a mobileszközök állandó jelenlétét a felhasználók zsebében és kézitáskájában. Ennek eredményeként a helyfüggő szolgáltatások gyűjthetik az ügyfelek adatait, majd promóciókat kínálhatnak az üzlethez, vagy a fogyasztó által gyakran látogatott helyhez való közelségük alapján.
A mobilmarketing bárhol és bármikor elérheti az ügyfeleket
Buszon, villamoson, tömegközlekedési eszközökön, munkahelyükön, otthonukban, de még az ágyukban is. Ennek ellenére továbbra is fontos a hagyományos marketing stratégia, de a mobilmarketingnek a vállalat marketingtevékenységének élvonalába kell lennie.
Érdekesség!
Mennyi mobiltelefont dobunk ki 2022 – ben?
https://ng.24.hu/fold/2022/10/15/53-milliard-mobiltelefon-megy-a-szemetbe-2022-ben/