Az influencerek sok pénzt kereshetnek

Ha akár 10 percet is eltöltesz az Instagramon, akkor nagy eséllyel találkozol valamilyen influencer marketinggel

Az influencer marketing az egyik leghatékonyabb hirdetési stratégia.

A híres influencereknek hűséges követőik vannak, ami azt jelenti, hogy rendkívül hatékonyak az értékesítésben, a márka tudatosság növelésében, de a társadalmi nyomon követésnek is. 

Az 1990-es években és a 2000-es évek elején a különböző hírességek voltak azok, akik például termékismertetőket tettek közzé magazinokban, vagy televíziós reklámokban. 

 

Manapság bárki befolyásolóvá válhat és elkezdhetegy terméket népszerűsíteni!

Az influencer marketing működése egyszerű, a közösségi médiában szereplő személy jutalmat, ajándékutalványt vagy egyéb pénzbeli juttatást kap cserébe.

Azonban még sok minden belefér!


Reklámozásban az influencer marketing a jövő útja?

A befolyásoló marketing rendkívül hatékony lehet a márkák számára.  A marketing szakemberek 80% -a szerint az influencer marketing hatékony marketingstratégia. 

Persze minden márka stratégiája eltér a másiktól. Nem is beszélve arról, hogy az "A" influencer az egyik márkához nagyszerű lehet, míg a "B" egy másikhoz.

Az, hogy egy márka mekkora összeget fizet az influencernek, követőinek számától, a közösségi média elkötelezettségének szintjétől és attól függ, hogy az influencer mennyire releváns márkájuk szempontjából.

 

És az influencerek sok pénzt kereshetnek…

Átlagosan azok az Instagram befolyásolók, akiknek 500 és 5000 követőjük van, átlagosan 114 dollárt kereshetnek az Instagram-on. 

A 30–500 000 követővel rendelkező influencerek számára átlagosan 775 dollárt keresnek Instagram videónként .

Annak a hírességek, akinek több mint 500 000 követője van az Instagramon, tetemes összeget kereshetnek az influencer marketing révén.


Kik a legsikeresebb közösségi média befolyásolók?

  • Kylie Jenner körülbelül 1,2 millió dollárt keres Instagram bejegyzésenként. Leginkább a szépségápolást, a bőrápolást és az egészségügyi termékeket népszerűsíti.
  • Huda Kattan arról ismert, hogy 91 000 dollárt számítottfel Instagram szponzorált bejegyzéséért. 
  • James Charles körülbelül 9000 dollárt számít fel egy szponzorált Instagram bejegyzésért
  • Kayla Itsines körülbelül 150 000 dollárt  számolfel weboldalán szponzorált Instagram bejegyzésekért . Kayla fitneszguru, ezért promócióinak többsége egészséggel kapcsolatos!
  • Lilly Singh körülbelül 20 000 dollárt számít fel az Instagram szponzorált bejegyzésért , és 15 000 dollárt szponzorált Facebook bejegyzésért .
  • Khloe Kardashian Instagram hirdetésekenként 250 000 dollárt keres.

A közösségi média befolyásolójává válni csábítóan hangzik.

Ez azonban nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik!

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink