Az emberi kapcsolatok fontossága egy vállalat életében

Sok vállalat sokféle eredménnyel büszkélkedhet az ország határokon belül és kívül egyaránt, de vannak bizonyos cégek, akik a többiekhez képest is kiemelkedő sikereket érnek el. Ennek természetesen sok oka lehet, de ami biztos, hogy mindegyik nagyon sikeres vállalkozásnál fontos szerepet kapnak az emberi kapcsolatok.

 

Amit ezek a cégek felfedeztek, megértettek és hisznek benne, hogy a legtöbb ügyfél igazán azt értékeli, ha a vállalattal különleges kapcsolata alakul ki, vagyis ő maga, mint magánszemély számít a vállalatnak és nem csak a pénzét szeretné elkérni tőle. Tehát egy cég számára nélkülözhetetlen a vásárlók bizalma és hűsége, melynek eléréséhez az egyetlen út az emberközpontúság. Ezt a gondolatmenetet követve jött létre a network marketing ágazata is, ami még újdonságnak számít, mégis gyors fejlődést mutat.

A network marketing lényege a folyamatos kommunikáció, az állandó, mégsem zavaró vagy lehengerlő jelenlét a partnerek és ügyfelek életében. Ami nagyon lényeges, hogy túlzásba sem szabad esni, de az sem elég, ha havonta egyszer kiküld a vállalat marketinges munkatársa egy hírlevelet, mely tartalmazza az aktuális akciókat, kedvezményeket. Ennél ma már sokkal több kell úgy, hogy az mégse lépje át azt a bizonyos, láthatatlan határt és csapjon át zaklatásba. Viszont ha megtaláljuk az egyensúlyt, akkor állandó jelenlétünk által biztosítani tudjuk ügyfeleinket támogatásunkról, bármikor szükséges segítségnyújtásunkról és érezni fogja a törődést, mely a bizalom kiépüléséhez szükséges.

Vissza a cikk listához