Az e-kereskedelem ugrásszerű növekedése

Az internet világa hihetetlen módon fejlődik és bővül, sose lehet tudni, hogy egy-két év múlva mi lesz az a módszer és technika, amit a vállalatok és az ügyfelek egyaránt nagy számban, szívesen használnak mindennapjaik során.

Az elmúlt év nagy slágere a mobiltelefonos vásárlás lehetősége, mely gyors, egyszerű és az e-kereskedelem népszerűségét növeli. A mai rohanó világban az emberek igyekeznek ott spórolni az idővel, ahol csak tudnak, és az egyik ilyen lehetőség a hosszadalmas vásárló körutak kiiktatása e-kereskedelem segítségével. Azáltal, hogy telefonunk ugyanolyan kötelező tartozékunkká vált, mint kulcscsomónk, állandó lehetőséget biztosít az informálódásra és a néhány lépésből álló mobiltelefonos vásárlásra. Ezáltal sokkal több időnk jut mással eltölteni az időnket, mint hogy egy-két órát a plázákban és bevásárlóközpontokban töltsünk, miközben itt is ugyanazokat a termékeket tudjuk megvásárolni. Arról nem is beszélve, hogy az e-kereskedelem másik nagy előnye az időtakarékosság mellett a kényelem, hiszen házhoz hozzák a cégek a megrendelt árut, legyen szó élelmiszerről, ruházati vagy műszaki cikkekről.

Egy felmérés szerint az e-kereskedelem aránya jelentősen nőtt az elmúlt évekhez képest, vagyis az értékesítők több mint öt százaléka tud lebonyolítani minimum ötven rendelést, ami hatalmas előre lépés az eddigiekhez képest. Emellett egyre gyakoribb a nagy értékű vásárlások lebonyolítása is, hiszen sokan gondolnak arra, hogy a sok pénz sok terméket is jelent és senki sem szívesen cipekedik, ha nem muszáj. Vagyis, inkább a házhoz szállítókra bízzák a nagyobb mennyiségű árubeszerzést és annak kiszállítását, így nem kell parkolásért sem fizetni, az időnk sem telik feleslegesen bevásárlással. 

Vissza a cikk listához