A vizuális marketing kora

2021-ben már nem elég, ha a márkák aktívan jelen vannak a közösségi hálókon, vagy reagáló weboldallal rendelkeznek és PR-kampányokba fektetnek be. 

A jelenlegi ügyfelek lojalitásának megtartására és új ügyfelek érdeklődésének a felkeltésére már sokkal többet kell tenniük.

A vezető közösségi hálókon - YouTube, TikTok, SnapChat, Instagram, Pinterest – való jelenlét manapság elkerülhetetlen a márkák számára.

 

A vizuális marketing hosszú távú és nagy befektetés.

A vizuális marketing (történet) előállítása időigényesebb, mint bármely más reklámé, ezért drága.

 

 

Hogyan lehet a költségeket kordában tartani?

Keressünk egy jó hírnevű, több referenciával rendelkező digitális reklámügynökséget.

A digitális reklámügynökség rendelkezik azokkal az eszközökkel és marketing szakemberekkel, akik összefogják a különböző munkameneteket. A megrendelő elgondolása és lehetőségei szerint elkészítik a látványterveket és vizuális tartalmat. Ezenkívül nemcsak szövegírót, hanem tervezőt is be kell vonni a munkába. Egy professzionálisan működő digitális reklámügynökségnél mindezen marketing szakemberek megtalálhatók.

 

A vizuális marketing alkalmazásának számos előnye van.

  • Egyrészt a kép több információt tartalmaz, gyorsan olvasható és nem utolsó sorban a kulturális akadályok is könnyebben leküzdhetők.
  • Másrészről, a vizualitás könnyen „beszippanthatja” a közönséget, jobban emlékeznek az információkra és erősíti az összetartozás érzését.

 

Ha a vizuális marketing olyan hatékony miért nincs mindenütt jelen?

A válasz egyszerű.

A kreatív vizuális marketing kampány kudarcának kockázata szintén meglehetősen magas. Túlságosan összetett a történet, nem kívánt negatív kontextus, amelyre a marketing szakemberek nem gondoltak. A vizuális történetmesélés gyenge átválthatósága közvetlen értékesítésre vagy bármilyen más konkrét akcióra, és még sok minden más is.

 

Kockáztassunk?

Minden marketing lépés kockázatos.

Ha digitális reklámügynökség marketing szakembereire bízzuk a vizuális marketing elkészítését, többet nyerhetünk, mint amennyit veszíthetünk.

 

Mikor használjuk a vizuális marketinget?

A vizuális történetmesélés a kommunikáció különféle szintjein alkalmazható, ideértve az általános vállalati márkanevet, szezonális marketing kampányokat, márka stratégiát egyetlen közösségi hálón,de akár helyszíni üzeneteknél is. 

Minél magasabb a vizuális marketing integrációs szintje, annál eredményesebb és hatékonyabb.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink