A szakmai csoportok fontossága

A Facebook legutóbbi hivatalos  bejelentéseiből egyértelműen kiderül, hogy a jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek a közösségek építését célzó fejlesztésekre. A digitális ügynökség ügyfeleinek is ehhez igazodva kell átstrukturálni a Facebook kommunikációját.

Az üzleti profilok organikus elérése észrevehetően csökkent. Már nem elegendő a rendszeres posztolás a felületen. Olyan tartalmakat kell gyártani, amit a reklámügynökségek Budapesten is javasolnak. Legyen aktuális, érdekes vagy vicces, és mindenképpen buzdítsa interakcióra a követő táborunkat.

Szerencsére van még pár eszköz, ami költséghatékonyan is hozhat eredményeket. A digitális ügynökség javasolni szokta egy szakmai csoport létrehozását a Facebookon belül. Itt olyan aktív mikroközösséget építhetünk, akik érdeklődnek vállalkozásunk, szolgáltatásaink iránt. Ha érdekes tartalmakat, hasznos tudnivalókat osztunk meg, megválaszoljuk a csoporttagok kérdéseit és törekszünk a csoport jó hangulatát fenntartani, csoportunknak hamar híre megy majd. Így rövid időn belül akár több ezer főre is duzzadhat a csoport.

A reklámügynökségek Budapesten úgy gondolják, érdemes közzé tennünk a csoport szabályzatát és létrehozáskor választanunk a csoport láthatósági beállításai közül. Idővel a csoportot tehetjük akár fizetőssé is, de akkor valóban rendszeres és hasznos tartalmakkal kell elhalmoznunk csoportunk tagjait. Tegyük csoportunkat egyedi virtuális közösségi térré. Ötleteket, videókat, kedvezményeket, legfrissebb tartalmainkat is közzétehetjük itt, lényeg, hogy görcsös kényszer nélkül mi is élvezzük a saját csoportunk építését. 

Vissza a cikk listához