A remarketingről általánosságban

A remarketing segítségével hirdetéseket jeleníthet meg olyan látogatóknak, akik már korábban felkeresték az Ön weboldalát vagy mobilalkalmazását. A remarketing egy kitűnő eszköz lehet azon látogatók visszacsalogatására, akik korábban már felkeresték honlapját, de még nem döntöttek a vásárlás mellett. A remarketing segítségével így újra kapcsolatba léphet velük.

 

A remarketing célja:

A remarketing kitűnően használható akár a regisztrációk növelésére, akár az értékesítés gyarapítására oly módon, hogy közben növeli a weboldala látogatottságát. Mivel releváns tartalmakat jelenít meg, ezért hirdetése akkor juthat el a látogatóhoz, amikor az vásárolni szeretne. Mindegy, hogy a vásárló más weboldalon tartózkodik, ha a témában releváns a weboldalának hirdetése, úgy átkattintásra ösztönözheti.

 

A remarketing lehetőségek a Google Adwords rendszerében:

Hagyományos remarketing: a hirdetések megjelenítését jelenti a Display hálózat webhelyein vagy alkalmazásain böngésző korábbi látogatók részére.

Dinamikus remarketing: a dinamikus hirdetések megjelenítése a Display hálózat webhelyein vagy alkalmazásain böngésző korábbi látogatók részére. A dinamikus hirdetésekben olyan termékek vagy szolgáltatások jelennek meg, melyeket a látogató korábban már megtekintett.

Remarketing mobilalkalmazásokhoz: a mobilalkalmazásához vagy mobilwebhelyéhez kapcsolódó hirdetések megjelenítése más mobilalkalmazást vagy mobilwebhelyet böngésző korábbi látogatók részére.

Remarketinglisták: a keresési hirdetésekhez a hirdetések megjelenítése korábbi látogatóinak, akik a Google oldalán végeznek további releváns kereséseket.

Videoremarketing: videó hirdetései vagy Youtube hirdetései megjelenítése olyan korábbi látogatóknak, akik a Youtube csatornát böngészik, vagy a Display hálózatban szereplő videók, webhelyek és alkalmazások között böngésznek.

Remarketing levelezőlista használatával: ügyfél email címlistát tölthet fel, melynek segítségével a listában szereplő, Google keresés, Youtube vagy Gmail szolgáltatásba bejelentkezett felhasználóhoz juthat el hirdetése.

Vissza a cikk listához