A mobiltelefon, mint marketing eszköz

Mikor már azt gondolnánk, hogy nincs új a nap alatt, a marketing szakemberei előállnak megint valami újdonsággal, ami nem csak egyedi, még hasznos is.

Ilyen volt a mobilmarketing megismertetése a világgal, melyet lelkesen használnak is a vállalatok. A mobilmarketing célja ugyanaz, mint más, egyéb marketing módszernek, csak új szemszögből közelíti meg az értékesítés motiválásának kérdését. Ennek a marketing technikának az alapját az adta, hogy telefonunk minden esetben ott lapul a táskánkban vagy a zsebünkben, de ha mégse, akkor is közvetlen közelünkben tartjuk. Vagyis, egy olyan eszközről van szó, mely nélkül egy tapodtat sem teszünk, főleg, ha elmegyünk otthonról. Ezáltal pedig egy állandó közvetítőeszközként alkalmazható a régi és potenciális vásárlók, illetve a vállalatok között, tehát az új akciók, információk azonnali továbbítására alkalmas. Ha megjelenik egy új termék, vagy egy régi, elfeledett szolgáltatást szeretnénk újra ajánlani vásárlóink számára, meg van hozzá a tökéletes módszer, hiszen a telefonra érkező sms-eket és egyéb üzeneteket szűrés nélkül fogadják az emberek.

A mobilmarketing fejlődése pedig első sorban azon az egy tényezőn múlik, hogy milyen gyorsan gyarapszik a mobiltelefon értékesítések száma. Ha pedig elég kreatív és motiváló a reklám, akkor a vásárlás is hihetetlen gyorsasággal megvalósulhat a mobilok segítségével.

Vissza a cikk listához