A koronavírus által kialakult gazdasági válság miatt, a jól megválasztott marketing stratégia még szükségszerűbbé és elengedhetetlenebbé vált, mint korábban valaha. A gazdasági válság beköszöntével, amely a járvány megállítására bevezetett korlátozások miatt következett be, egy vállalkozói likviditási válság is kialakult, amely hosszútávon munkanélküliséget okoz. A munkanélküliség pedig a vásárlóerő csökkenéséhez vezet.
Vállalkozások válságban, lenni, vagy nem lenni?
A vállalati válság az a pont,ami már egy vállalkozás létét képes veszélyeztetni, ezért ennek a helyzetnek elkerülésére a stratégiai szinten meghozott döntések létfontosságúak, tekintettel arra, hogy az ebben az időszakban hozott döntések nagy valószínűséggel a vállalat sorsát is eldöntik.
Éppen ezért a marketing stratégiai tervek áttekintése, átgondolása, minden vállalat számára létfontosságú, ha meg akarja őrizni üzletmenetének folytonosságát.
Szimmetrikus és globális ellátási sokk a koronavírus következménye
A koronavírus járvány következtében kialakult válság olyan ritkaságszámba megy, hogy a legjobb előrejelző eszközök sem tudták volna időben megjósolni, ezért jött létre egy szimmetrikus és globális ellátási sokk, amely valamennyi ország gazdaságát érintette.
A marketing stratégiamegfontolt átalakításának szükségessége
Az üzleti terv kidolgozása és az ahhoz szorosan kapcsolódó marketing stratégia kialakításasegíti az üzleti ötletek gyakorlati kivitelezését, gazdasági és pénzügyi megvalósíthatóságát.
A marketing stratégia megvalósításánál a szakemberek folyamatosan ellenőrizik és felülvizsgálják, hogy az üzleti folytonosságot megalapozó ötleteknek mindig szilárd alapja legyen, annak érdekében, hogy időben korrigálhassanak egy-egy adott területen.
Meneküljünk előre!
Vissza a cikk listához