A Magyar Public Relations Szövetség jubileumi díjátadója

2016 októberében, a Magyar Public Relations Szövetség immáron tízedik éve jutalmazta a felelősen dolgozó, tevékenykedő vállalatokat.

A 2007-ban megalapított CSR Best Practice Díj a vállalati szférában dolgozók megjutalmazására irányul, és tíz év során közel száz elismerést osztottak ki a rátermett vállalatok között. A kezdetek kezdetén leginkább multinacionális vállalatok voltak a jutalmazottak között, sok esetben egy vállalat egymás utáni években többször is átvehette a CSR Best Practice Díjat. Néhány évvel később már közép méretű vállalatok is részesültek a kitűntetésből, illetve non profit cégek is büszkélkedhettek már a megtisztelő kinevezéssel.

2016 őszén újabb hat vállalat képviselője vehette át a Magyar Public Relations Szövetség által kiállított oklevelet, mely munkájuk méltó elismerésének számít. A díjazottakra jellemző a társadalmi felelősségvállalás és a környezettudatos megoldások keresése, illetve alkalmazása. A Magyar Public Relations Szövetség egyik célja, hogy ezen tetteket, módszereket és eljárásokat példaértékűvé tegyék és más vállalatok is elkezdjenek hasonlóképpen tevékenykedni.

A tavalyi év elismerését a Budapest Bank Zrt., az UniCredit Bank Zrt., a K&H Bank Zrt., illetve az Avon Cosmetics Hungary Kft., a dm-Drogerie Markt Kft., valamint a Nestlé Hungária Kft. képviselői vehették át.

Vissza a cikk listához