A Magyar Marketing Szövetség munkássága

A Magyar Marketing Szövetség hazánkban egy olyan érdekvédelmi szervezet, mely immáron 26 éve látja el szorgalmasan feladatait és képviseli, valamint segíti a szakmabeliek munkáját.

A Magyar Marketing Szövetség számos feladata között szerepel például a marketinget érintő kérdésekben történő állásfoglalás úgy hazai, mint külföldi szinten, az állandó kapcsolat fenntartása az itthoni és a határon túli szervezetekkel, a külsős szervekkel való kapcsolattartás a marketinget érintő kérdésekben és az érdekegyeztetés, valamint érdekképviselet szakmai, illetve gazdasági szempontok alapján. Sőt, a marketinggel foglalkozó szakszemélyeket is összefogja és a különböző rendezvények keretei között összeszervezi őket a hatékony és gyümölcsöző jövőbeni munkavégzés érdekében. Nem utolsó sorban pedig a szakmában felmerülő kérdések megválaszolása érdekében a szervezet tagjainak munkáját is összehangolja és segíti.

Mindezek mellett a Magyar Marketing Szövetség jövőre irányuló céljai között lehet megemlíteni az innovációra való fókuszálást és a folyamat segítését, mely egyaránt irányul az egyéni és a szervezeti fejlesztésekre. A szövetség szerint egyaránt fontos az emberi kapcsolatok, az üzlet és a tudás, a készségek fejlesztése, melyért minden nap egy kicsit tenni kell. Ennek érdekében a Magyar Marketing Szövetség igyekszik minden eszközt megadni, hogy a szakmabeliek jól képzettek, tájékozottak és újdonságokra nyitottak legyenek. Szeretnék, hogy a marketingesek meglássák a szakma szépségeit és minden erejükkel azon legyenek, hogy ezt a látásmódot továbbadják és jelentős sikerek elérésére legyenek képesek akár hazai, akár világszinten. A Magyar Marketing Szövetség igyekszik a megfelelő tudást és a szükséges kapcsolatokat is biztosítani a marketing képviselői számára, mely lehetővé teszi majd számukra hírnév elérését.

Vissza a cikk listához