A Magyar Marketing Fesztivál top előadásai - folytatás

Az előző blogban már említettünk néhány érdekes témát, amikről biztosan szó fog esni az idei Magyar Marketing Fesztiválon. Ha továbbra is érdekli Önöket, hogy miben lesz része a résztvevőknek, bátran olvassák tovább blogunkat.

2018. január 25-én hallhatunk majd arról is, hogy nem csak az lényeges, amit saját vállalatunk tesz, illetve nem tesz. Az is nagyon fontos, hogy a konkurens vállalatok mivel és hogyan foglalkoznak. Tehát egy sikerekre vágyó, nagyra törő vezetőnek időt kell szánnia a konkurenciaelemzésre is, legyen széles látókörű és merjen kitekinteni a nagyvilágba saját, jól megszokott „keretei” közül. Az már fél siker, ha ismerjük a versenytársak rését a pajzson, annak pedig főképp hasznát vesszük, ha a többi vállalat erősségeivel is szembe nézünk. Sokkal előrébb juthatunk, ha részletekbe merülve rájövünk, hogy mitől olyan sikeres egyik vagy másik piaci ellenfelünk. Mindemellett ötleteket is meríthetünk a konkurencia módszereiből, hiszen ami nekik bejött, az lehet, hogy nálunk is beválik…

Ki gondolta volna, a hit ereje akkora lehet, hogy vállalatunk sikerét is befolyásolhatja?! Pedig így van, és ez nem csak a vállalati vezetőkre, hanem az alkalmazottakra is érvényes. Ha hitelesek vagyunk, mások is befogadóbbá válnak mondandónk, illetve kínálatunk iránt. Ehhez pedig hit szükséges. Hogy higgyünk a vállalat sikerében, hinnünk kell a termékeinkben, és az általunk nyújtott szolgáltatásainkban is. Arról nem is beszélve, hogy bíznunk kell a cég vezetőiben is. Ezek hiányában inkább váltsunk munkáltatót, mert különben nem tudunk motiváltak maradni. Bizonyos idő elteltével pedig e nélkül se kedvünk, se energiánk nem lesz dolgozni és a vállalatért bármit is tenni. Többek között erről és még hasonló tudnivalókról, illetve véleményekről lehet majd hallani a Magyar Marketing Fesztiválon.
Vissza a cikk listához