A konverziómérés fogalma és lényege (3. rész)

Ha éltünk a konverziómérés beállítási lehetőségeivel és elkezdődött a vizsgálódás, nem szabad elfeledkeznünk az eredmények ellenőrzéséről sem.

A Google Analytics konverziómérésének alkalmazásával már kis idő elteltével is értékelhető eredményeket kaphatunk, melyekből sok mindenre lehet következtetni. Ha a menüben megkeressük a Konverziók és azon belül a Célok és Áttekintés funkciókat, kérdéseinkre gyorsan választ kaphatunk. A kilistázott eredményeket akár célokra lebontva, külön-külön is átnézhetjük, de az összesítésből is sokat tanulhatunk. Bármilyen célt is állítottunk be a konverziómérés elején, a kívánt értékek megmutatkoznak és segítenek eldönteni, hogy milyen marketing eszközök további használata szükséges. Illetve, arra is fény derülhet, hogy melyek azok az online marketing tevékenységek, melyek végzése nem olyan hatékonysággal működik jelen pillanatban a számunkra, mint amire valójában vágyunk.

Ezen eredmények alapján új marketing stratégiát dolgozhatunk ki vagy állíthatunk ki. De az is lehet, hogy jó úton járunk és csak némi módosításra, finomításra van szükség ahhoz, hogy maximalizálni tudjuk tevékenységünket és céljainkat mihamarabb elérjük.

A Google Analytics Forrás linkjére kattintva az is kiderül, hogy számszerűsítve milyen eredményeket értünk el adott időtartam alatt. Az adott célokat vizsgálva megismerhetjük az érdeklődők, illetve potenciális vásárlóink viselkedését, és abból következtethetünk igényeikre és elvárásaikra. Ha pedig ezeket az információkat ismerjük, nincs más hátra, mint előre, és ha a helyzet úgy kívánja, a siker érdekében módosíthatunk marketing tevékenységünkön.
Vissza a cikk listához