Ami például 5 éve aktuális volt, az ma már haszontalan a weboldal népszerűsítése szempontjából. Egy hétköznapi felhasználó számára az ilyen változások észrevehetetlenek, de a SEO szakemberek mindig naprakészek. Ezt azok a digitális reklámügynökségek érzik, akik több éve dolgoznak, és volt idejük megtapasztalni a keresőmotorok minden állandóságát.
2022-ben a keresőoptimalizálás promóciójában kiemelt figyelmet fordítanak az értékelésekre
Ez a tendencia nem annyira új, de sok webhely tulajdonos még mindig alábecsüli. A vélemények nem csak a cég hírnevének, hanem a keresési eredmények felső helyezéseinek eléréséhez is fontosak.
Hogyan befolyásolja az internetezők véleménye az erőforrások pozícióját a keresésben, és hogyan használják a SEO szakemberek ezt az eszközt?
A vélemények szerepe a SEO-ban
Mik azok a vélemények?
Ez egy valódi vásárlók és ügyfelek által írt szöveg, akik az üzlettel, céggel stb. való együttműködés személyes tapasztalatai alapján kifejezhetik szubjektív véleményüket egy termékről, márkáról, vagy szolgáltatásról. Ha korábban barátok, ismerősök tanácsára próbáltunk cselekedni, hogy valami megfelelőt vásároljunk, most az első dolgunk, hogy felkeressük az internetet.