A Facebook és Google, mint hatékony marketing eszközök

Az internet és az IKT eszközök gyors fejlődése nagyon sok, néhány éve még nem létező szakma kialakulását eredményezte. Ilyen például a közösségi média menedzser, felhasználói élménytervező, webshop fejlesztő, keresőoptimalizálás és még sorolhatnánk.

Az ilyen jellegű szakmák gyakorlásához nagyon fontos a Facebook, Google. A marketing tevékenységek szempontjából például a Facebook, Google rengeteg eszközt kínál. A Facebook fontosságát ebből a szempontból tulajdonképpen a közösségi média ereje biztosítja: nagyon sokan használják rendszeresen, az emberek rengeteg információt megadnak magukról, így az általa végezhető marketing tevékenységek nagyon költséghatékonyak tudnak lenni. Még a legkisebb vállalkozások számára is elengedhetetlen a közösségi média jelenlét.

A Google a másik fontos eszköz, ami több,  mint egy egyszerű böngésző. A Google olyan konkrét tool-okat fejlesztett ki az elmúlt évek során, amelyek minden vállalat marketingjében fontosak. Ezeknek a módszereknek a használata nagyon egyszerű, és bizonyos szintig ingyen elérhető, mint például Google Search Console, vagy a Google Analytics. Vannak fizetett eszközök is, mint a Google AdWords.

Vissza a cikk listához