A boltban töltjük fel arckrémes tégelyünket?

A kozmetikai ipar szakértői szerint az újrahasznosítható csomagolási innovációk és a csomagolásmentes boltok fejlesztése lesz a globális csomagolóipart befolyásoló két tendencia 2020-ban.

A márkáknak, a gyártóknak, a csomagolóipari szervezeteknek, a kormányoknak és a környezetvédelmi nonprofit szervezeteknek összhangban kell működniük az újrahasznosítási arány javítása érdekében, melynek következtében például csomagolásmentes boltokat kell kialakítani.

Hozzáértők szerint fontos, hogy a csomagolóanyag-gyártók és márkák „Az újrahasznosítási görbe előtt” járjanak el újrahasznosítható csomagolási innovációk fejlesztésével és forgalmazásával.

De hogyan lehet egyszerű, mégis vonzó újratöltési lehetőségeket létrehozni a boltokban?A márkáknak nagy kihívást jelenthet a csomagolás nélküli kommunikáció a fogyasztókkal. A márkáknak és a kiskereskedőknek arra kell törekedniük, hogy az újratöltés emlékezetes élményeket nyújtson a vásárlóknak, ahhoz megtartsák a márka iránti elkötelezettséget.  

Marketingesek, íme, itt egy újabb kihívás! Hogyan tegyük divatossá, közkedveltté és elfogadottá a kozmetikai termékek újratöltését?Valószínű, hogy az elkövetkező években a fogyasztók  jutalmazni fogják azokat a vállalatokat, amelyek felelősségteljesen lépnek fel a fenntarthatóság érdekében.

Vissza a cikk listához