3 módszer, amivel már most több elköteleződést érhetsz el Facebookon

A Facebook szeret téged.
Még ha most úgy is tűnik, hogy diszkriminálja a posztjaidat, csak jót akar vele.

Megfigyelte, hogy egy felhasználó hírfolyamában 1 nap alatt átlagosan 1500 történet pereg le, amiből ő csak a relevánsakat akarja megmutatni neki. Vagyis ez jó hír, mert minél hasznosabb tartalmakat írtok, annál valószínűbb, hogy eljut a közönséghez és értékes lesz számukra.

Azért, hogy végre ti is megtapasztaljátok a munka gyümölcsének édes ízét, a teljesség igénye nélkül megosztjuk veletek azokat a technikákat, amelyekkel ügyfeleink már bizonyítottan több elköteleződést értek el a Facebookon megosztott tartalmaiknál.
 

A kevesebb, jóval több

Az információ-lavina sodrásában a sok egyforma bejegyzés felett olyan gyorsan elszáguld a tekintetünk, akár egy forma 1-es autó a versenypályán. Vagyis arra kell törekedni, hogy kizökkentsük a felhasználót a zombi-tartalomfogyasztásból. Hogyan?

Úgy, hogy ezentúl a minőségi tartalom előállításán lesz a fókusz. Mitől lesz minőségi?

Attól, hogy olyan információt osztunk meg az olvasóval, amitől tényleg úgy érzi, hogy az hozzátett a napjához. Ezért reagálni is fog rá: lájkol, megoszt, hozzászól, felhív titeket, rámegy a weboldalatokra és még akár vásárol is. Elköteleződik.

A Facebook azzal fogja értékelni az erőfeszítést, hogy még több potenciális embernek igyekszik megmutatni a posztot.  

Ahelyett, hogy naponta többször posztoltok, fektessétek ezt az időt abba, hogy kiválasztjátok a leginkább relevánsat közülük, és csak azt teszitek közzé. Nézzétek vissza a korábbi adatokat, azokból tudjátok meg a leghamarabb, hogy milyen téma hozta lázba leginkább a követőket és alkossatok ehhez hasonlóakat.

Minden iparág egyedi, így a közönsége is. Azzal tehettek a legtöbbet, ha saját számokra támaszkodtok másoké helyett.

Top témák más köntösben

Az újrahasznosítást nemcsak a környezet védelmében alkalmazhatjuk, hanem a tartalmak esetében is. Szinte kötelező őket elővenni, főleg ha örökzöldek, mert akár hiszed, akár nem, mindig van, aki még nem látta.

Azért, hogy ne legyen unalmas annak se, aki találkozott vele, adjatok rá más ruhát.
Például egy blogcikkből készítsetek videós formátumot. A Buzzsumo szerint a videós bejegyzések teljesítménye kétszer olyan ütős, mint átlagban egy képes vagy linkes poszt. De ez csak akkor fog így működni nálatok is, ha a videót egyenesen a kékóriás felületére töltitek fel és nem videómegosztó oldalakról linkelitek be.

Még mindig eredményesebb ezt választanotok egy teljesen új cikk meghirdetése helyett, mert ezek már bizonyítottak felétek és a közönségetek felé is. Nagyobb esély van rá, hogy a még hideg célcsoportnak is könnyebben nyeri tetszését.


Hirdesd meg, de csak a legjobbakat

Már egészen alacsony költséggel is célravezető eredményeket érhettek el, ha van egy kis takarék büdzsé félretéve erre a célra. Azok a posztok, amelyeket organikusan a legtöbben szerettek, érdemesek arra, hogy szélesebb körben is terjesszétek.

Hirdetéssel kb. 4x annyi embert tudtok elérni, mint organikusan. Ahogy már fentebb is megírtuk, ami már működött azoknál, akik ismernek, nagyobb eséllyel fogják szeretni az ismeretlenek is.

 

Teszteld le ezt a 3 marketingfogást, és garantáljuk, hogy valamelyik biztosan működni fog. És légy türelmes, ne gyűrd a stresszlabdát az idegtől, ha nem jönnek a számok azonnal. Nekünk és az ügyfeleknek is időbe telt, amíg kitapasztaltuk, mi az, ami működik.

Ismersz olyat, akinek szintén érdemes lenne elolvasnia ezt a cikket? Oszd meg vele is ezeket a tippeket!

Vissza a cikk listához