20000 sor reklámszöveg másodpercenként!

Ali Baba megalkotta az AI Copywriter nevű mesterséges intelligenciát, amely másodpercenként 20000 sor reklámszöveget képes megírni.

A webhelyeken hirdető vállalkozások beilleszthetnek egy linket valamelyik termékoldalukra, és kattinthatnak az „intelligens másolat készítése” gombra, majd választhatnak a különböző hirdetési ötletek közül.

Elképesztő a hírben az, hogy az AI Copywriter mesterséges intelligencia sikeresen teljesítette a Turing tesztet, legalább is az Ali Baba vezetői szerint.

Mi is az a Turing teszt?  A Turing teszt során egyetlen tesztelő két tesztalannyal folytat látatlanul öt-öt perces, írásos formában történő beszélgetést, melyek egyike élő személy, míg a másik mesterséges intelligencia. Abban az esetben, ha a tesztelő fél nem tudja teljesen kijelenteni, hogy a két alanyból melyik az élő személy és melyik a számítógép, akkor a mesterséges intelligencia győzött.

Az AI Copywriter által készített összes tartalom mély tanulási modellek alkalmazásának eredménye, amelyeket nagy mennyiségű, az emberek által létrehozott minőségi tartalomból hoztak létre – állítja a cég.

A gép mindig gép marad, bármilyen mélytanulásra is képes, két érték létezik számára, nulla és az egy.

Kreativitásra, empátiára akár érzelmességre – a szó jó értelmében - nem képes, és soha nem is lesz az.

Márpedig a reklámok embereknek készülnek, az emberekhez kell szólniuk, érzéseket kell kiváltaniuk.

A gépben szívet ne keressünk!

Vissza a cikk listához